מידע כללי

קומפיוסנטר מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון אפשרויות לקבלת תמיכה. לקוחות מוזמנים להגיע למעבדת השירות בשעות העבודה או להזמין שירות לאתר. צוות התמיכה ילווה את התהליך עד לפתרון מלא לשביעות רצון הלקוח ותוך הקפדה על בקרת איכות בעת מתן התמיכה וטרם סיום הטיפול.

 

תהליך הטיפול

טכנאי יקלוט את המחשב ו/או הציוד ויפתח כרטיס שירות מסודר המתאר את התקלה ומאבחן באופן ראשוני את הטיפול הנחוץ ומשך זמן העבודה המשוער. במהלך הטיפול יתועדו הממצאים על גבי כרטיס השירות ובסיום הטיפול יימסר הציוד לאחר בקרת איכות פנימית. במהלך מסירת הציוד ללקוח יוסבר באופן מפורט מה בוצע בדיוק ויימסר העתק של כרטיס השירות המתעד את הטיפול במחשב.

קומפיוסנטר מקפידה לקבל אישור מראש לכל עבודה ו/או תיקון הכרוכים בעלות כספית !

 

תקלות חומרה באחריות יצרן

במידה ומדובר בתקלת חומרה אשר מחייבת העברה של הציוד למעבדת היצרן קומפיוסנטר תקפיד ללוות ולעדכן את הלקוח בכל שלב בטיפול ותהווה איש קשר לכל שאלה ובעיה.

 

ציוד חלופי

במידה האפשר ובהתאם לתנאי האחריות תספק קומפיוסנטר ציוד חלופי.

 

אחריות

קומפיוסנטר מעניקה אחריות של שלושה חודשים לבעיות חוזרות אשר טופלו על ידיה.

כמו כן קומפיוסנטר מקפידה להעניק אחריות לחומרה בהתאם לזמן האחריות שנקבע על ידי היבואן.

 

תיאום מועד טיפול מראש

במסגרת התהליך המתמיד לשיפור השירות ניתן לתאם מועד למסירת חומרה ו/או ביצוע עבודה מראש באמצעות פניה טלפונית, פניה בפקס, או פתיחת קריאת שירות דרך אתר האינטרנט